Pages

Tuesday, August 16, 2016

My journey to Seoul Korea (26 Jan ~ 1 Feb 2016)


Baru ada masa dan baru terasa macam nak share gambar masa p Korea.. :D

Masa p sana, aku p sorang2, sebab kami beli tiket asing2. 
dapat tak bayang kan macam mana muka aku bawak diri sorang2 naik flight and menunggu 10 jam kat Incheon Airport tu?? hahaa.. mmg kejong rasa.. 

**Tq abg Nur hantar p airport dan tolong teman 


beg aku.. siap2 bawak wrapper dari KL sbb nak wrap beg time balik KL blk nnt. tabah btl bawak mcm tu.. 






Ni masih di KLIA, boarding time 12am.







Hello Seoul!!! ok.. culture shock kejap tgk salji.. hahaa 😃

Alhamdulillah, selamat sampai pukul 7.20 am. Sejukkk.. 2°C kalau tak silap.




Sekarang, p naik train bawah tanah dia, amik beg, dan carik port utk baca novel dan tunggu makcik lg 2 org tu. 

Time aku sampai, dorg kat KL tgh tgu flight. boarding pukul 8am. 😔 


Twosome Place 48 000 won



Sambil menunggu dorg, aku siap2 beli coffee for breakfast, and makan burger McD tapau kat Klia mlm tadi. nasib tapau, kalau x lapauu.. 😃



Dan pagi tu salji turun okehh.. aku boleh tgk dr dalam je.. Nyosal xkeluar, kekonon nak tgu kawan sama2 nikmati, last2 smpai ke sudah salji xturun2 lg.. huaaa... 


Nah blanja sikit lg gambar.. 


Sg Han da beku. Suka tengok environment time winter.

Baru turun train dan nak mencarik Guest House kami..



Hujung tu Namsan Tower.. 

Malam tu, kami kemas2 barang, dan keluar jln2 kat Myeong Dong street. 
dekat je ngn Guesthouse kitorang.. 

2 comments:

  1. yeahhhh! oya dah gigih update n cantek kan blog...suke2!!

    ReplyDelete
  2. Hihi.. Tapi masih byk yg xreti adda.. Tkial2 study kt google dlu.. Yg mana buat x jadi2, last2 give up.. Takat ni je la hasilnya. Hihi

    ReplyDelete